Dette er sponsoreret indhold
Kunne I godt tænke jer at prøve nye formater af, når det kommer til at afholde møder, kurser eller andet? Hvis I har afdelinger forskellige steder i landet eller måske ligefrem globalt, bliver det hurtigt et logistisk mareridt at afholde fysiske kurser. Det gælder både økonomisk, hvor I skal have dækket transport for en gruppe medarbejdere, men også selve planlægningen bliver påvirket af transporttider.
Med live streaming får I lige pludselig muligheden for, at jeres format kan deles digitalt. Når I har møder, kan I altså sætte det op, så deltagerne kan være med digitalt og se og høre, hvad der foregår i den anden ende af landet eller på tværs af landegrænser. Samtidig kan det gøres muligt at interagere, hvis det er et møde, hvor I gerne vil have det gjort muligt for deltagerne også at komme med input.
Frem til nu har I måske anvendt platforme som Zoom eller Teams, og de fungerer også udmærket, hvis I har mindre, interne møder. Lige så snart formatet og jeres opsætning skal være lidt mere professionel, kan I dog komme i bekneb. Her er en professionel opsætning af folk, der er vant til at være i branchen med film og livestreaming, noget, der virkelig kan redde dagen.
Det betyder også, at I kan gøre det noget mere attraktivt at lytte eller se de streams, I offentliggør. En ting er, at I måske har interne møder, der giver mening i virksomheden – her fylder det eksterne aspekt ikke specielt meget. Til gengæld er det meget muligt, at I kan afholde kurser eller oplæg, der er relevant for en bredere skare, og hvis opsætningen her er professionel og kvaliteten er i top, bliver det meget mere attraktivt for dem, der gerne vil lytte med. Det kan være med til at vinde jer nye kunder eller interessenter.